24.9.2021
3 tipy, jak si zákazníky získat na svou stranu: Jděte s dobou
Přejete si získat výhodu oproti konkurenci? Podívejte se na 3 základní tipy, které byste měli v dnešní době dělat.
Usnadněte jim komunikaci
Vaše firma získá významnou konkurenční výhodu například tím, že se budete snažit tvořit uživatelsky přínosné aplikace. Mobilní aplikace tak usnadní komunikaci klientů s vaší firmou a zákazníkům ušetří čas, který tráví na internetu. Spokojenost na obou stranách: zákazník se k vám rád vrátí, vy získáte jeho náklonnost. Investice do mobilních aplikací se velmi rychle vracejí. S jejich pomocí nabídnete klientům vždy něco navíc.
Malá pozornost
Při nákupu ve vašem obchodě nabídněte zákazníkovi při větším nákupu bonus, nebo nějaký produkt či službu zcela zdarma. Motivujete jej tak k realizaci nákupu ve vyšší cenové hladině, za odměnu si pak může vybrat, co by pro něj představovalo adekvátní odměnu. Přidejte vždy něco malého zdarma, i když se bude jednat o drobnost. Zákazníci v konkurenčním prostředí očekávají, že jim ze strany obchodníka budou nabídnuty benefity, kterých rádi využijí. Někteří zákazníci tyto benefity považují za zásadní při výběru obchodníka.
Poděkování
Vždy reagujte na recenze vašeho obchodu na srovnávacích portálech. I když bude reakce na váš obchod negativní, stále si zachovejte tvář obchodníka a klientovi poděkujte za jeho nákup nebo za jeho názor. Stále více lidí si obchodníka vyhledává podle uživatelských recenzí. Lidé si přejí vidět, jak reagujete v případě, že nebudou spokojeni s vašimi službami. Proto stále dbejte na to, že nereagujete na recenzi konkrétního zákazníka, ale budujete jméno vaší společnosti.
Dnešní doba je plná konkurence. Abyste získali zákazníka na svou stranu, musíte být o krok napřed. Nezapomeňte na vlastní mobilní aplikaci, která bude pro zákazníka přívětivá, a také na další prvky, se kterými si budujete dobré jméno.