28.11.2021
Mobilní aplikace, které vám pomohou v řízení projektů vaší společnosti
Mobilní aplikace jsou dnes již velice oblíbenými nástroji, které nám usnadňují každodenní život. A to nejenom ten osobní, ale také profesní. Z nich jsou velice oblíbené aplikace, které pomáhají v řízení projektů, což je činnost, kterou se musí zabývat každá společnost, a to každý den. A pokud je začnete využívat, můžete tím značně zjednodušit práci. Zde je několik aplikací, které můžete využívat.
Freshdesk
Tento software už můžete znát z počítače. Byl ale přepracován také do mobilní verze, aby byl nápomocen také ve vašem chytrém telefonu. Jeho základním cílem je zvýšit kvalitu zákaznických služeb. A to ať už pracujete odkudkoli. Můžete hovořit se zákazníky, zodpovídat jejich dotazy z více kanálů, čímž je řešení problémů rychlejší a jednodušší. Zprávy můžete přeposlat příslušné osobě, a to navíc s poznámkami, které k nim můžete připsat. Využívat můžete hned několik komunikačních kanálů, ať už je to e-mail, telefon, sociální sítě, chat a další.
Beekeeper
Pomocí této platformy bude usnadněna komunikace v týmu. Tím se zlepší celková spolupráce v rámci společnosti. Primární zaměření je pro zaměstnance, kteří pracují v oblasti zákaznické podpory, nicméně mohou fungovat jak v menších, tak i velkých společnostech.
Trello
Jedná se o velice jednoduchou aplikaci Trello, která je určena zejména pro menší týmy. Díky této aplikaci budete schopni spravovat každodenní úkoly – její součástí jsou karty s úkoly, které jsou uspořádány ve sloupcích. Tím je možné vidět průběh plnění jednotlivých úkolů a samozřejmě také průběh projektu. Každá karta může být okomentována – například můžete přidat zodpovědné osoby, termíny, přílohy nebo třeba dílčí úkoly. Využívat se dají v každé oblasti společnosti – HR, obchodní oddělení, marketingové oddělení. Pomoci může ale také u vás doma při rozdělení jednotlivých domácích pracích.